3.3.4. Conclusies

[vc_row][vc_column][vc_raw_html][/vc_raw_html][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_empty_space][vc_wp_custommenu nav_menu=”944″][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”2/3″][vc_custom_heading text=”3.3.4. Conclusies” font_container=”tag:h3|text_align:left|color:%231e73be”][vc_column_text]
  • De medewerkers kennen een sterke familiecultuur.
  • Het management kent gedragingen die horen bij de hiërarchische cultuur, maar gebruiken taal vanuit de marktcultuur.
  • De hele organisatie kent een sterke interne gerichtheid, is onvoldoende extern gericht.
  • De kenmerkende kleur voor de medewerkers is rood.
  • Onderling zijn de teams geel.
  • Blauw is de kleur voor de taal van het management, het bijpassende gedrag wordt niet waargenomen.
  • In gedrag is het management ook een beetje geel: machtsdenken, opties openhouden, draagvlak creëren (schijndemocratisch).
[/vc_column_text][vc_btn title=”Volgende pagina” align=”right” link=”url:https%3A%2F%2Fmanagementmodellensite.nl%2Fverandercasus-3-4-diepte-interviews-medewerkers%2F|title:3.4.%20Diepte-interviews%20medewerkers”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]