Hoe tevreden is uw klant: klanttevredenheid meten en monitoren in de praktijk

 

 

 

Sinds 2002 meet ISS Facility Services de tevredenheid van haar klanten. Dit artikel beschrijft het onderzoeksmodel waarmee de klanttevredenheid wordt gemeten en gemonitord. De tevredenheid van de klanten laat sinds de start van het onderzoek een stijgende lijn zien. Maar met het toenemen van de tevredenheid stijgen ook de verwachtingen ten aanzien van de dienstverlening van ISS.

Dit artikel past goed bij het SERVQUAL-model.

 

 

 

 

 

 

 

Gert Jan Schop

Nu even ‘met de pet op’ van eigenaar en eindredacteur. Mijn drive zit in het ontwikkelen van mensen en organisaties. Managementmodellensite.nl draagt daaraan bij. Naast consultant, adviseur en businesscoach treed ik af en toe op als docent en trainer.

Wat kan ik voor je betekenen?

Als consultant, adviseur en businesscoach ondersteun en begeleid ik jou en/of je organisatie graag bij processen op het gebied van leren, ontwikkelen, veranderen, strategie en implementatie. Contact? Stuur een mail naar info@gertjanschop.nl.