Bedrijven weten dat communicatie met hun mensen essentieel is als de energie en de inspanningen van hun medewerkers in dezelfde richting moeten wijzen. Making the Connections laat zien hoe je interne communicatie kunt gebruiken om strategie om te zetten in actie. Bill Quirke laat praktisch zien hoe bedrijven interne communicatie kunnen gebruiken om het verschil te maken, hun kwaliteit, klantenservice en innovatie te verbeteren en om veranderingen effectiever te beheren. Hij beschrijft het waarom, het wat en het hoe van interne communicatie – waarom bedrijven betere communicatie nodig hebben om haar doelstellingen te bereiken, wat interne communicatie moet opleveren om waarde toe te voegen en hoe organisaties hun communicatie moeten beheren voor de beste resultaten. Deze nieuwe editie bevat een schat aan nieuw materiaal, met pragmatisch advies en nieuwe case studies. Vier nieuwe hoofdstukken gaan over het ontwikkelen van een interne communicatiestrategie, wereldwijde communicatie, het betrekken van medewerkers en het helpen van leiders om effectiever te communiceren. Making the Connections is gebaseerd op de uitgebreide internationale ervaring van een van de meest deskundige en toonaangevende autoriteiten op het gebied van interne communicatie. Deze grondig herziene nieuwe editie verkent de impact van nieuwe technologie, regelgeving, globalisering en de veranderende relatie tussen werkgever en werknemers op het proces van interne communicatie.
Meer weten? Boek kopen? Klik op de cover van het boek!