googletag.pubads().setRequestNonPersonalizedAds(0)

Customer marketing ook op internet

 
Customer marketing ook op internetCustomer Relationship Management (CRM) is de kunst om de belangrijkste klanten te vinden, aan te trekken en vast te houden. Op grond van meer dan tien jaar tests, try-outs en implementaties heeft Jay Curry, samen met zijn zoon en internet-expert Adam Curry, een heldere stap-voor-stap gids geschreven over de Customer Marketing Methode. Curry legt uit hoe CRM managers kan helpen de winst te verhogen door een strategie te implementeren die op de klant gericht is. Aan de hand van eenvoudige grafieken laat hij u kennismaken met de klantenpiramide – met segmenten als ‘top’, ‘groot’, ‘midden’ en ‘klein’. Met de klantenpiramide kan de winstgevendheid per klant worden verbeterd. De werkwijze die daarbij gevolgd moet worden valt uiteen in drie stappen:

 

 

  1. Haal nieuwe klanten de piramide binnen,
  2. Krijg klanten hoger in de piramide,
  3. Houd de klanten in de piramide.

De auteurs schenken uitgebreid aandacht aan het internet. Adam Curry introduceert de ‘goedkeuringspiramide’ en de e-Customer Marketing Piramide om uit te leggen wat de aard van virtuele klantrelaties is en hoe u die kunt gebruiken om klanten aan te trekken, te houden en op te waarderen op het internet. De nadruk ligt in het boek op praktische stappen.

Meer weten? Boek kopen? Klik op de cover van het boek!




 


 



Managementmodellensite

Managementmodellensite is een site van professionals voor professionals en van docenten voor studenten. Onze drive zit in het ontwikkelen van mensen en organisaties en modellen zijn daarbij een handig hulpmiddel. Of het nu gaat om een bondige uitleg van modellen, praktisch toepasbare tools en sjablonen of tips voor boeken en artikelen: managementmodellensite is dé site voor praktisch toepasbare informatie over modellen.

Wie zijn we?

De website wordt bijgehouden door gedreven professionals die elk op hun eigen manier een fascinatie hebben voor managementmodellen. Allemaal hebben we hands-on ervaring met de toepassing ervan bij het vormgeven aan organisaties en oplossen van problemen. Meestal hebben we ervaring als docent. We stellen onze kennis en ervaring graag ter beschikking voor algemeen gebruik. Wil je ons leren kennen? We stellen ons op de experts pagina aan je voor.

Wat kunnen we voor je betekenen?

Wij managen niet alleen managementmodellensite.nl, maar zijn ook in ons dagelijks leven actief met ons vak bezig; bijvoorbeeld met het trainen en coachen van medewerkers en het vormgeven en verbeteren van organisaties. Wil je je verder verdiepen in dit onderwerp? Of heb je behoefte aan ondersteuning van een ervaren trainer, coach of adviseur? Neem dan gerust contact op. Er is een goede kans dat we je verder kunnen helpen.