Jos Burgers over klantgerichtheid

Jos Burgers over klantgerichtheidAls er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’ en ‘Gek op gaten’. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.

Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren.

In deze speciale editie zijn de drie prijswinnende boeken van Jos Burgers integraalgebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek!

  • Drie bestsellers in één speciale editie (in totaal ruim 100.000 ex. van verkocht),
  • De beste start voor het verbeteren van de klantgerichtheid van u en uw organisatie,
  • Boordevol handige tips en verhelderende inzichten over hoe om te gaan met klanten.

Meer weten? Boek kopen? Klik op de cover van het boek!

 

 

Gert Jan Schop

Nu even ‘met de pet op’ van eigenaar en eindredacteur. Mijn drive zit in het ontwikkelen van mensen en organisaties. Managementmodellensite.nl draagt daaraan bij. Naast consultant, adviseur en businesscoach treed ik af en toe op als docent en trainer.

Wat kan ik voor je betekenen?

Als consultant, adviseur en businesscoach ondersteun en begeleid ik jou en/of je organisatie graag bij processen op het gebied van leren, ontwikkelen, veranderen, strategie en implementatie. Contact? Stuur een mail naar info@gertjanschop.nl.