Klantgestuurde businessmodellen

 

Het zijn turbulente tijden. Organisaties zijn naarstig op zoek naar nieuwe markten of naar alternatieve manieren om binnen bestaande markten winstgevend te blijven. En vragen zich af hoe ze kunnen inspelen op veranderingen in hun omgeving. Want als u zich niet voorbereidt op mogelijke koerswijzigingen, wordt u vandaag of morgen geconfronteerd met concurrenten die dat wel doen.

U kunt dus maar beter proactief verkennen wat de mogelijkheden zijn binnen uw businessmodel. Dit boek komt met een praktisch en concreet model, dat dwars door alle sectoren en door alle soorten organisaties kan worden toegepast. Het helpt u om uw businessmodel aan te scherpen of te vernieuwen en laat zien welke mogelijke consequenties dat heeft.

De eerste druk verscheen onder de titel ‘Businessmodellen’. Deze tweede herziene druk is voorzien van nieuwe voorbeelden uit de Nederlandse markt en behandelt nieuwe onderwerpen, zoals de samenhang tussen businessmodellen en merken. Daarmee biedt dit boek alle bouwstenen om te innoveren tot in het hart van uw organisatie!

Meer weten? Boek kopen? Klik op de cover van het boek!