Marketing – De nieuwe principes

 Marketing - De nieuwe principes

Succesvolle marketeers weten in te spelen op een veranderende omgeving en luisteren naar de wensen en behoeften van de klant. Maar hoe doet u dat, nu adverteren op de traditionele manier niet langer werkt? In ‘Marketing. De nieuwe principes’ zet Steven Van Belleghem de krijtlijnen uit voor de toekomst van marketing. Hij laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering.

Daarbij combineert hij een stevig theoretisch kader met inspirerende voorbeelden uit de praktijk. Hoe speelt u slim in op uw consument? En hoe zet u dit om in duurzaam succes voor uw merk, bedrijf of organisatie? In dit standaardwerk over marketing vindt u de antwoorden!

 

  • Een onmisbaar basiswerk voor studenten Marketing en Communicatie,
  • Een compilatie van De conversation manager en De conversation company, aangevuld met de inleiding tot marketing,
  • Ook geschikt voor professionals die hun kennis willen verdiepen.

Auteur van ‘De Conversation Manager’ en ‘De Conversation Company’.

Meer weten? Boek kopen? Klik op de cover van het boek!